Nieuwe ouders

Informatiebijeenkomst

Dinsdag 19 december 2023 is het volgende informatiemoment

Voor ouders die belangstelling hebben voor onze school, organiseren wij gedurende het schooljaar een aantal informatieochtenden. In het overzicht hieronder ziet u wanneer de informatieochtenden plaatsvinden. De informatieochtenden beginnen om 09:00 uur (inloop vanaf 08:45 uur). Naast een algemene presentatie over de school geven wij u de gelegenheid om een kijkje te nemen in de school en de lokalen. Leerlingen uit de bovenbouwgroepen zijn daarbij gastvrouw of gastheer. Uiterlijk om 10:30 uur is de informatieochtend afgelopen.

(Helaas is de school niet rolstoelvriendelijk en is er geen lift aanwezig)

Als u aanwezig wilt zijn tijdens één van de bijeenkomsten, vragen wij u om u van tevoren aan te melden via e-mail aan administratie.frankendael@amosonderwijs.nl . Vermeld hierbij: uw voor- en achternaam, uw telefoonnummer, de naam en geboortedatum van uw zoon/dochter, de datum en locatie van de informatieochtend. U kunt ook bellen (020-4638100) om u aan te melden voor één van de informatieochtenden.

In de huidige groep 3 (sept. 2023) kunnen wij geen leerlingen meer plaatsen.

Ook in onze huidige groep 7 zijn geen plaatsen meer beschikbaar.

Klik hier voor een virtueel kijkje op de locatie Hogeweg

Aanmelden/inschrijven

Door de gemeente Amsterdam zijn in overleg met de schoolbesturen duidelijke regels opgesteld voor 4-jarigen die naar de basisschool gaan. Deze regeling vindt u op onze website bij Praktische informatie – Aanmelden / Inschrijven. Ook vindt u hier informatie wanneer u uw oudere kind(eren) wilt aanmelden op de Frankendael.

Information for English speakers

We would like to point out that the meetings are held in Dutch. If you, as an English-speaking parent, would like to attend a meeting, please indicate this when registering.

We will then see how we can inform you properly. This can be done by talking to you after the information meeting or, if there are several people who speak English, by organizing a separate meeting.

Informatieochtenden voor nieuwe ouders:
de informatieochtenden starten om 09:00 en duren tot uiterlijk 10:30- aanmelden via e-mail s.v.p.
dinsdag 19 september 2023
dinsdag 17 oktober 2023